Tuesday, January 11, 2011

garangnye ayah dye... :O

8.30-10.30
kelas circuit..tp lect xde..lect da infom member saye sorg nie, tp x tau r nape dye nie x bagi tau awl2 kelas xde..kalau x, boleh bgn lambat..heh~

10.30-12.30
kelas power engineering...sgt tough okay...2 jam mengira je.. dan perah otak sampai da nk kering..tp x kering lagi..

12.30-2.00
makan + rest + bace newspaper.. perut saye berbunyi2 tym kelas power sbb sgt lapar..hehe..

2.00-3.00
siapkan homework communication, baru blk rumah..

haa.. nie jadual aku hari nie..motif aku bg tau pun x tau sebab ape..sajee nk tulis..xpe en..suke ati r nk tulis ape.. :p

nie sebenar2nye y aku nak story..tyme turun bas tadi. aku kene lalu satu blok nie sebelum sampai ke blok aku.. nak tau ape aku nampak?? rahsia la..xnk bg tau...hahaha.
ok2..xde la..aku dapat freeshow seorang ayah tengah pukul anak dye...xtau dgn ape..kalau ikut bunyi macam dengan surat khabar je..serius aku sangat2 la kesian dengan budak kecik 2.. tp mesti la ade sebab en ayah dye nk pukul anak dye.. mungkin anak dye malas nk pergi sekolah petang kot time 2.. tapi still aku rasa sangat kesian jugak kat budak 2..kalau ye pun nak pukul anak, x payah la buat free show sgt..tutup la tingkap 2..malu je org nampak..aku rasa ayah dye garang giler kot... nasib baik abah aku x macam tu.. :)

+ malam nie macam nk pergi bersauna..hahahaha..

No comments:

Post a Comment