Friday, January 14, 2011

rokok dia tercicir~


boleh tak aku tau macam mana perasaan seorang perokok tegar bila dye x perasan rokok yang dia baru beli tercicir, full lagi isi dalam tu dan dia x perasan pun benda tu terjatuh.HAHA.

mesti macam dia rasa panas hati gilaa kan..sebab aku ada kawan y lelaki smokers,jadi diorang nie sangatla sayang rokok dorang.sebatang pun sangat berharga bg mereka..tengok dari gaya dorang r..huu..kembali kepada cerita.da la baru beli..(macam tau2 je baru beli,ntah2 da kosong)haha. bukan murah kot harga rokok sekarang..sekotak lebih kurang nk 10 ringgit kot(ceh..macam tau2 je) kalau sehari habis sekotak..seminggu lebih kurang 70 ringgit..wow..mereka sangat kaya.jadi,girls..kalau nak cari suami kena cari y perokok ke..sebab mereka banyak duit.. (?)

pelik kenapa aku tiba2 cerita pasal nie? sebab semalam time dalam bus, mamat depan aku tu la y rokok dia tercicir..aku perasan, aku nak bagi tau dye tp macam segan gila nk tegur...huu..kesian dia..sampai dia keluar, dia x perasan..bersalahkah aku..


No comments:

Post a Comment