Wednesday, November 24, 2010

saye matang!






korang rase diri korang da cukup matang dan dewasa ke belum ek?? nie pandangan aku la untuk perangai dewasa dan matang tu...

  1. korang sangat x pentingkn diri..ble nak buat sesuatu, korang dapat fikir dulu kebaikan dan keburukan nye terhadap orang lain.
  2. x cepat melatah bile something happen..dengan kate lain bile ade benda terjadi, xkire la benda baik atau buruk, korang dapat menghadapinye dgn sangat positif sekali!
  3. x cepat merajuk, menangis, dan seangkatan dengannye..nie x..ble x dapat benda y nak..menangis..sampi la dpt..huh!mmg x matang..
  4. boleh menyelesaikan masalah dan membuat keputusan sendiri tanpa mengharapkan orang lain.
  5. bile someone perlukan korang untuk bagi advice, korang dengan sgt yakin dpt bagi advice y terbaik utk dye.
ok...ape y aku tulis kat atas nie brdasarkan diri aku sendiri..aku amek semua sifat y xde dlam diri aku sebab memang aku x matang!haha..dan x bersedia lg untuk bersikap macam 2..hee.

so,kalau korang rase korang ade perangai cam y kat atas 2, korang sangat matang di mata mira! hehe..

No comments:

Post a Comment