Sunday, November 28, 2010

SEPI.SUNYI





...........................................tande noktah menunjukkan suasana y sangat senyap kat rumah aku sekarang...satu bunyi pun xde...umpamanya kalau perut korang berbunyi sebab lapar, 1 rumah boleh dengar..mane semua orang ek? rumah aku keseluruhannya ade 8 orang.. akak dekat ipoh, adik lg sorang dekat nilai, lagi 3 orang adik aku kene duduk kampung selama sebulan..abah pergi kursus 3 hari kt cameron highland, mak tiap hari kene jage spm sampai petang...tinggal lah aku sendirian y masih setia kat rumah nie..eh..lupe..ade lg y teman aku..2 ekor kura2 comel ngan ikan kat dalam akuarium 2..jadi selama sebulan nie abah da xde geng nak main ping pong, aku da xde geng nak suruh masak, selalunye adik aku y masak, aku sediakan bahan je..hee.. n da kurang da orang utk mak marah2..

so, sekarang aku da rase perasaan menjadi anak tunggal..serius bosan!xde geng nak gaduh, cari pasal, sembang2, main2, semuanya sorang..mmg sangat tidak best.. baru sehari adik2 aku duduk kampung, xkan aku da rindu ngan diorang kot..euuww..no way mira....pg tadi masuk bilik diorang, nie bukan utk melepaskan rindu ok.. kene kutip baju2 kotor dorang 2..pergh.. dorang nie mmg en..da xde kt umah pun still boleh menyusahkan aku lg..heh..

aku ngn adik2..




nie lg sorang tertinggal.. y paling kecik..





gmbr dye ter special sket..sorg je..huu.


No comments:

Post a Comment