Friday, December 24, 2010

'BESTFRIEND' FOREVER..

jangan lupa validate course,validate,validate...

untuk sem nie..benda nie la y paling aku akan ingat...validate course..giler r..time sem 1 dulu aku x validate..nak tau ape akibatnye kalau kite x buat validation nie?? masa aku x sempat validate dulu, aku pergi r jumpe ketua program..dye cakap camnie..

"kalau x sempat validate mmg da x bileh nak buat ape2 r..saya x boleh tolong..sekarang xde akibatnye..tp bila slip exam y kamu dapat nnt time nk final dan tiba2 ade subjek y kamu register x de dlm slip, kamu x boleh amek xm la..walaupun da belajar 1 sem.."

bapak r..serius aku nak menangis..tapi aku x menangis depan dye la..keluar dari bilik dye terus aku nangis..cuak kot..klu tb2 xde subjek y aku daftar dlm slip exam..x pasal2 kene repeat sem depan..tp alhamdullilah tyme dpt slip exam semua subjek ade..

sebab nie jugak r classmate aku suke sangat bahan aku pasal validate course nie.. diorang saje je nak takutkan aku..time 2 dalam library..kitorang blaja signal n system same2 sebab petang 2 ade test..aku pun cakap la kt diorang y aku x validate course...terus dorg cakap..

dialog pertama

"wei..ko xya study la..."
"nape"
"bukannye ko bleh jwb xm pun nanti..ko en x validate..mesti r kene repeat next sem"

pastu dorg gelak2...geramnyeee....

dialog kedua

"xpe telor...sem nie kitorang fail ramai2..teman ko repeat next sem"..

okay..nie contoh 'BESTFRIEND' forever ye kawan2...




p/s: dialog semua oleh kawan y berjantina male..kawan2 female aku semua baik2.. :)


No comments:

Post a Comment