Wednesday, December 22, 2010

vampire vs pontianak

aku x tau ape motif utk post kali nie.. aku x puas hati, kenape vampire2 di luar sana sangat kacak dan hensemmm... OMG.. mmg hot..hahaha..oopss.. xpe kot sebab nie mmg reaksi normal bagi seorang perempuan y normal dan tidak songsang... :pp

tapi kalau pontianak lain pulak..muka sangat scaryy..sekali ternampak memang pengsan teruss.. oh..jangan la nampak..x sanggup... cuba korang buat perbandingan kat gambar2 nie..





sangat jeles ok..vampire dgn manusia siap boleh bercinta..apekahh..


muke vampire semua camnie?serius x takut langsung..haha


salvatore brothers as vampire in vampire diaries


haa..inila y aku ckp hot 2..haha.


currently,tgh gila dgn vampire diaries..bez! sebab 2 jadi macam nie kot...


pontianak..mmg menakutkan..nak upload gambar nie pun takut..sebab 2 upload 1 je..x berani weii...sgt berbeza kan dgn vampire..kenape..kenape...

okay...aku tau vampire y kacak 2 semua dalam tv je..y betul2 punye x taulaa macam mana..x pernah jumpa lagii.kalau jumpa, aku upload kat sini nanti..


No comments:

Post a Comment