Wednesday, March 16, 2011

fake~

rasanya memang da lame gila x tulis kt blog nie... da 2 minggu aku rasa sangat busy, test, kuiz.. nak tulis macam x ada masa.... tp minggu nie x ada test dan kuiz langsung, rasa macam free jugak laa.. :) suka.suka..

lately nie, entah kenapa hidup aku asyik dikelilingi lelaki-lelaki lembut... urghhh... tension pulak.. ini serius.. kat mana je aku pergi, kat situ jugak la ada golongan-golongan lembut nie... kenapa... da la muka handsome jee.. tahap boleh jadi model pakaian hari-hari.. not bad gak la tu kan... tapi sayang.... lembut~ huu..

tapi yang paling x boleh bla, malam tadi la.. aku pergi cc nk print assignment koko, tiba-tiba datang 1 geng nie... mak aih... bukan lembut je.. lagi up sikit... nyah wei... euwww... gaya nak menggoda jee.. over giler dari perempuan... tercabar aku bila aku nie pun x lembut gila macam tu.. seksi tu xya cakap laa... perghh.. siap buat pembedahan lagi nak bagi nampak bahagian depan yang perempuan ada tapi diorang x ada.... tapi sayang.. suara x boleh nak ubah kan... suara macho yang lembut.. sila bayangkan.. kantoi di situ... hahaha...

lagi satu kantoi, diorang nie pun print assignment jugak.. pasal foot wear, seperti yang dijangka.. student art and design memang macam nie... x cool and macho langsung macam student engine... hee.. dekat front page tu, nama siap mohamad tuuuttt... nama lelaki la kan.. kantoi lagi... pelik wei... kenapa nak jadi perempuan... huuu...

No comments:

Post a Comment