Wednesday, March 2, 2011

inside of me..

how i wish this week to end quickly.. two tests in a week.. boleh tahan pening r kepala nie..
esok test circuit.. goodluck mira.. :) wish untuk diri sendiri.. hee..

benda yang serius aku perlu ubah dalam diri aku.. err.. tiba-tiba.. xpe la..

-i never satisfied.. bad2 mira... syukur dengan apa y ada.. learn to appreciate mira.
-need higherrrr self confidence.. seriously nie paling teruk... adeyh..
-sangat susah and x reti nak buat keputusan.. dan selalunya bila da buat keputusan 2, aku akan rasa menyesal je.. haih..
-expect all people can understand me.. macam la aku nie faham orang lain sgt.. T_T

jadi, saya rasa sangat bersalah kat orang sekeliling saya yang terpaksa bertahan dengan perangai saya nie.. mereka semua adalah yang terbaik.. me are the one that will never satisfied and uderstand them.. :(

No comments:

Post a Comment