Thursday, March 3, 2011

THURSDAY~ ^^

hari nie hari khamis.. banyak sangat peristiwa berlaku hari nie.. jom guna teknik imbas kembali utk review balik ape yang berlaku harini..

-pakcik bas rapid pagi tadi bawak bus asyik nak tekan brek je.. nasib aku kene himpit dengan perempuan.. bukan lelaki... hee.

-8.30 ada test circuit.. tapi aku datang lambat 15 minit.. datang2 semua muka tengah gila2 jawab soalan .. huu.. and paling gempak, lecturer circuit kitorang mengamuk hari nie.. ayat sentap dye pagi tadi kat classmate aku,
"yang buat perangai macam sial nie kenape..?!"
wooo.. :o.. serius terkejut.. rasa macam xnak datang kelas circuit je lepas nie.. scary oh..

-time kelas intermediate electronic tadi, boleh pulak aku tido straight depan lecturer.. da la duduk paling depan sebab belakng semua da penuh... tapi lecturer sempoi je.. dye tengok aku tido, terus dia cakap "okay, 5 min rest" :) .. yang lelaki semua keluar kelas.. masuk balik, bau rokok.. topup energy kot...
subjek intermediate macam sangat memeningkan kepala untuk sem nie..



note kecik intermediate aku untuk test.. tulisan comel and lawa.. :p


-kelas power petang tadi, jadi complicated sebab nak fahamkn tulisan lecturer yang da sebijik macam tulisan doktor.. huu.

-kaki aku tercucuk dengan jarum peniti masa solat asar kat surau kolej petang tadi... wuu.. nasib baik perasan.. dalam keadaan tegak pulak 2 jarum 2... kalau x, entah2 tercucuk sampai tulang.. possible kah? hehe.. nasib jarum tu x berkarat...

-habis kelas petang tadi , terus pergi plaza alam sentral, beli sandel baru.. wee..~ nak sgt beli sandel kaler pink, tapi semua sandel aku da kaler pink daa.. so, beli kaler hitam.. ^^



dengan roomate @ classmate uani time kelas communication tadi.. hobi kitorang memang snap gambar.. ^^

No comments:

Post a Comment