Saturday, April 23, 2011

meet my girlfriend ^^

aku ada seorang kawan.. dia antara salah seorang kawan baik aku... aku nie banyak kawan baik sebenarnya... kawan baik nie sangat penting... tau kenapa? sebab dekat mereka la korang boleh berkongsi apa jua cerita... sedih, gembira... enjoy sama-sama... having fun sama-sama.. sedih sama-sama.. tapi kawan aku yang sorang nie lain sikit.. bila aku dengan dia, bila aku keluar dengan dia, aku rasa macam aku kena protect dia.. nie bukan ayat nak poyo.. serius.. sebab dia nie sangat comel and kecik... comelll :)) lagi kecik dari aku.. ceh, bajet aku kecik kan.. :P

aku rapat dengan dia since sekolah lagi.. mana tak rapat kan bila dah tiap hari tidur satu katil sama-sama.. aku tak tidur kat katil aku sebab katil aku paling tepi, so panas sebab tak kena kipas.. and dia nie pun takut tidur sorang2.. hee.. dah la katil yang tingkat atas.. katil double decker kat hostel tu.. tapi x pernah plak kitorang tejatuh kat bawah time tido.. time matrik pun dia selalu gak datang bilik aku, tidur sama sama :)

so, lets meet my girlfriend~
saidah nur amalina <3






gambar nie da lama.. waktu matrik dulu, kitorang keluar date sama sama.. ;p aku tak tau kenapa, when im going out with her, aku lagi suka kalau kitorang berdua je.. ahaks... :p lagi privacy meh... hee... masuk kedai sana, kedai sini.. tengok2 barang, tapi x beli.. cerita-cerita dengan dia.. :)




one of the picture time kitorang keluar gak.. time nie kitorang keluar pergi jusco dekat ipoh.. sekali time nak balik, lupa tempat nak tunggu bas kat mana.. hu... tak jumpa.. last sekali kena tinggal bus.. :( sedih...




so, this is one of the most controversy picture right..? haha. nama pun dah girlfriend aku kan.. jangan jeles ek.. :p

'saiedah, make sure cuti lama nanti kita keluar sama sama lagi okay.. rindula nak keluar dengan ko.. hee.. sebab tu buat post pasal ko nie.. :') '

lupa.. saiedah dah ada teman istimewa okay.. ;)

2 comments:

  1. hye akk!! pic last pling kontrovesi!! wakaka :D

    ReplyDelete
  2. eh...najan ea..hye!hehe...mmg la...gf 2..mestila kontroversy..:p haha

    ReplyDelete