Monday, June 7, 2010

gara-gara world cup





3 days more for fifa world cup 2010!oh yeaahh~~sungguh..aku mmg excited giler setiap kali ade fifa..sebab ia akan mengingatkan aku semua kenangan manis ketika fifa y lepas..4 tahun y dulu,tahun 2006..ketika 2 aku f3..tym 2 pasukan pilihan aku perancis..sebab ape??sebab ade zidane!!mmg aku minat gler r kt dye..x tau nape..nk ckp nsem x jugak..CR lg hensem,torres pown lg nsem kot..tp zidane tetap menjadi pujaan hati.... :) n memang dorang masuk final pown :)


4 tahun dulu......

"ecah...malam nie stay up jom..jgn tido...malam nie potugal lawan r!!"

seriously,mmg aku xcited gler mlm 2 nk tgk portugal lwn..n ecah kwn aku 2 pown on je..sanggup dye nak temankan aku..tym 2 aku duduk kt hostel..mmg pas kul 11 tv kene tutup..so,ape lg..tgk curi2 r..lgpown tgh mlm..ramai y da tido..so,x kesah sgt la..bilik tv plak betul2 bwh dorm aku..

keterujaan aku akhirnye diekecewakan apabila ecah tertido..aku kejut dye x bangun2,,dye tido mati..mmg kecewe gile r..aku nk tgk sorang2 kt bawah x berani..seram kott~esok paginye,aku merajuk ngan ecah,,dye cakap minx maaf ngan aku,tp aku diam je,,oh...sgt mengade2 kan perangai aku nie..yela..tym 2 mmg kecewe gler kot..serius..3 hari aku x ckp ngan ecah..waa..sgt dasat...semua gara-gara fifa..mmg aku x boleh lupe r pasal nie..haha..zaman kanak2 y x matang lagi~

lagi peristiwa y aku xleh lupe.bila saat final..perancis vs italy..mmg budak2 aspura n aspuri xkan lepaskan peluang..bersungguh2 mintak kebenaran dr warden utk tgk final nie..n lastly,warden kasi!syg ust.rahim!mmg havoc gler mlm 2..kt aspuri,budak batch aku f3. n f5 je y turun tengok..2 pown x semua..senior f5 siap cat2 muka ngan water colour..conteng team fevret diorang..bez gler en...

tapi mmg kecewe r mlm 2..perancis kalah..zidane bleh plak main tanduk2 player lain..adeyh..haish,..tp cool ape wat cam2..slumber je..haha..sebab 2 aku suke dye..n aku x rase dye bersalah..yela..klu xde org buat kite marah,xde sebab tibe2 kot nk naik angin tiba2 en..aku rase mmg player italy 2,materazzi, cari pasal~


bez gler bile igt blk..n aku harap fifa tahun nie pown akan jadi bez macam 4 tahun dulu..n tahun nie aku sokong portugal n sepanyol!!whooaahh~~





wuuuhuuuu!!!

2 comments:

  1. Wohaaa! Serious rindu masa tu Myra! Kita frust gila kot bila Zidane kena keluar padang and Perancis kalah kan?

    ReplyDelete
  2. yup2,,,rda!!!ko igt lagi ekkk!!mmg bez en tym 2!!!wuuu...

    ReplyDelete