Friday, June 4, 2010

terasa diri semakin dewasa





aku rase semakin dewasa..serius..x tipu..aku rasa macam nie bila tiba2 aku start mengambil tahu kes2 y berlaku di dunia ini..seriously sebelum nie memang aku x pernah nak amek kisah pasal hal2 y agak fakta..hmm..aku x tau cmne nak terangkan hal2 y agak fakta 2....harap anda faham maksud saya..


sampai la 1 malam 2,tgh lepak2 tgk tv..buletin utama kt tv3..sentap gler aku ble keluar berita pasal kapal bantuan kemanusiaan ke gaza telah diserang..serius aku rase x patut gler..dorang nk bagi bantuan je kot..bukan nak berperang..asal dorang nie gelabah gler nak serang gak..serius x paham..perghh..mmg kejam r israel nie..n perangai dorang nie aku x tau r nak ckp macam ape..marah nie..


dan,sejak kes nie berlaku,aku terus follow perkembangan mereka..nie 1st tym aku rase aku amek serius pasal hal2 dunia..oleh sebab itu,aku rasa aku da semakin dewasa kott :) dan akan terus menjadi semakin dewasaa....



2 comments:

  1. klu aku nak cite pasal israel mesti ko panjat dengar.. nape skrang baru amik tau.. urm mira2.

    ReplyDelete
  2. sebab baru sedar benda nie penting..wuuu..rase bersalah gak..tp da amek tau da!hehe..

    ReplyDelete