Sunday, February 27, 2011

oh pimples~

"tak kan ada jerawat lagi kot"

pastu aku pun cakap kat kawan aku tu..

" xpe la ada jerawat.. baru nampak dewasa sikit.."

betapa positifnya fikiran aku kan.. xpe.. muka ade jerawat, maksudya baru nampak kita dewasa.. ^^ hee..

serius.. itula yang aku fikir time mula2 muka aku ada jerawat dulu.. first, muka aku ada jerawat time aku form 2.. time tu dudk hostel.. perghh.. bangga gila.. sebab rasa da betul2 jadi remaja sejati... x lama lepas tu, ramai pulak orang tegur..

"mira.. nape muka ko ade jerawat nie?? kat dahi tu makin maju pulakk.. "

makin lama, makin ramai nak tegur.. sampai la aku rasa tension.. rasa malu...
biarla.. mana tau.. dah dia nak ade.. sampai aku rimas.. and sampai la ade satu malam tu kat dorm, tiba2 kawan aku tegur lagi..
time tu tiba2 je aku menangis.. sebab malu gila asyik ramai orang tanya je... huu..
sebenarnya x banyak sangat pun jerawat tu.. tapi mungkin sebab kulit aku bersih dan sgt licin kot sebelum tu, tu yang ramai sangat tegur and perasan bila ada jerawat.. hee..

sejak tu aku x suka bila ada jerawat... huu.. sakit pulak tu..

tadi rumate aku risau sgt pasal jerawat yang tiba2 muncul kat muka dia.. aku bagi jawapan posotif aku lagi sekali..

"xpe ade jerawat... baru nampak dewasa sikit.. :)) "

No comments:

Post a Comment