Saturday, August 27, 2011

eid :')

sesungguhnya, mak memang sangat memahamii... :') thanx mak sebab dah upah orang untuk bersihkan tingkap dekat rumah! hehe.. baru je semangat nak basuh tingkap enn.. :p haha.

btw, hari nie da penat gila kemas rumahh.. aku volunteer nak mop, sebab aku rasa cambez kalau mop. dapat main2 dengan air.. sekalii..
ada 3 ruang tamu.. setiap satu bahagian aku mop dua kali. 3x2=6
mula mula guna pencuci lantai dettol.. tapi aku macam x puas hati sebab lantai tak licin sgt guna dettol, nak licin sampai boleh sliding2 kat lantai tu :p so suruh mak beli ajax fabuloso time tu jugak..
maka, lagi sekali aku mop guna ajax, 3x2=6

total semua 6+6=12.. penat tahu? hm.. pandai aku mengiraa.. x guna kalkulator punn..

err.. dikesempatan nie saya nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin :) esok dah x boleh on9 dah.. balik kampung.. hee. take care korang semua~ ^^

No comments:

Post a Comment