Saturday, May 8, 2010

emo.emosi.emosional



emm..kt cnie bkn aku nk cte sal dak2 emo @ gothic..'i fell in luv with a boy name death' bkn ok..merepek je bnd2 2..tp sal emosi..yeah.. e-mo-si..korang eja ikut suku kata y ak da separatekn nie ok..hehe..waktu aku nga menulis nie,emosi aku kurang stable sket..tp msh bleh diselamatkan r..semenjak due menjak nie pe y aku wat sume x kene..mandi x basah,tido x lena..makan x kenyang..nape??y pasti bkn sebab CINTA..aku tau org ske gne pepatah nie tok cinte2 je en,,huu..biarlah aku je y tau...sbb hanye aku je y phm..huhu..klu korang nga emosi pe y korang wat??klu aku la en..sbg perempuan y pure,,hehe..menangis la kot..ataupown crying utk sesape y x phm bhse melayu la..bkn cri du chart ok..(crying baby sounds like cat caused by gene mutation)hehe..ak xtau wanita2 len ade gak care lain cam terjun bangunan setingkat ke..x mati pown..patah sket2 je..huhu..

memangla sesetengah org akan ckp..alaa..wtpe r nk nangis..bkn leh selesaikan ape2 pown..yup..itu betul..hanye org y menangis je phm..ble da menangis 2 sekurang2nye rase lega r sket en,,ble dpt habiskn 2 packet tissue premier..klu dasat sangat 1 kotak la..haha..pas2 dapat gak kuarkan hingus tym nangis..bez,,haha,,aku tau ini geli...hehe,,ak pown xtau nape ble menangis mesti ad hingus..pasal nie aku x sempat nak wat kajian lagi..klu da tau nnt aku gtau korang.haha.. :p
xkesah la en camne pown care kte nk mlyn emosi kte..tp y plg baguz as a muslim mestila ngan mendekatkan dri kpd ALLAH..huhu..pe pown aku akn berusaha tingkatkan diri dari hari ke hari..nie advice dr sumone y salu sgt bg ceramah kt aku..baguzkan,,haha..

disebabkn post kali ini agak melayan perasaan sket,,aku pown sertakanla ngan lagu nie..lagu da lame kot..sume org da tau kot..klu korang rajin nk dgr,juz tekan button play ,,klu xnk dgr xpe,,buang masa en..xpee..its ok :)hee,,n klu korang nk dgr tp mls nk tkn button play 2,mmg aku xdpt nk tolong la..aku hanye leh bg cdgn,berdoala kpd tuhan agr sifat malas tu dpt dikurangkan,,hahaha..feeling beb lagu nie..~~


No comments:

Post a Comment