Friday, May 28, 2010

kisah aku DULU dan SEKARANG ~





ramai yang x pernah tahu kisah gelap hidup aku..ketika aku muda2 dulu..ya..ketika aku muda remaja..ketika umur aku sekitar 5 tahun hingga 17 tahun..alkisahnya macam nie..

dulu aku pernah r sukekan dye...tp x sape tahu,,aku je tahu..emm..ok..tipu..nie bukan cerita sebenar..x tau nak start camne sebenarnye..hee..sebenarnye nak cite y dulu aku nie bukanlah wanita sejati..jgn salah faham..xde sampai melakukan pembedahan ok..tyme aku kecik2 dulu,aku nie macam lelaki..serius..aku ngan akak aku rapat..ape2 je barang dye beli,mak aku mesti belikan untuk aku jugak..tapi mesti dye kaler pink,aku kaler biru..dye pakai skirt,aku pakai seluar,dye rambut panjang,aku rambut pendek.ini cerita tyme kecik..

aku x tau nape,tapi aku mmg suke bergaya macam lelaki..serius..lagi2 bila tiba hari raye..hari raya 1st semua budak2 perempuan pakai baju kurung..tapi aku x nak!menangis2 nak pakai baju tshirt..xnak pakai baju kurung..akhirnye pasti mak dengan abah menurut juga kehendak aku,.mane larat dorang nak dengar aku menangis..boleh pecah gegendang telinga..

lame jugak aku berlagak macam nak jadi lelaki..tapi x jadi..hee..rambut panjang sket,ajak mak pergi kedai,potong..seluar nak short je..sampai ikot atok pergi ladang kelape sawit pown pakai short gak..laz2 kene gigit nyamuk banyak gila..padan muka..

tym masuk sekolah menengah,aku da stat duduk hostel..biasela..name pown aspuri..bila2 bosan mula la main bergaya2 dengan anting2,buat style rambut berbagai-bagai..korean hair la,amoi,jepun sume diorang tiru..pergi outing beli aksesori..jeles jugak..aku nak jugak ooo...time 2 aku rase cam nk berubah..nk jugak main2 cam dorang...cambez je aku tengok..

masuk f5 aku melakukan proses transformasi..susah sebenarnye nak berubah..serius..yela..dulu cam ganas2 sket..nak bergaya pown x reti..baju ladies langsung x nak pakai..tshirt je tau.segan nak melakukan perubahan..lagi2 dengan family..semua pelik aku berubah..xde lagi mintak mak bawak pergi kedai nak gunting rambut..and sekarang x jeles lagi!aku pown da boleh buat cam dorang buat dulu..lagi maju kot!haha..

masuk matrik lagi r..jumpe plak ngan tikah ngan lye..keluar je jj,jumpe tester alat kosmetik,sume kitorang try,,beli x pown..orang kedai pandang slek je..pedulik ape..perempuan..biasela.. :) and da besar nie terase plak nak pakai skirt cam budak2..tapi da xboleh..da besar en..2 la..tyme kecik mak beli skirt suruh pakai xnak..padan muke aku.. isk3.. :(









kan aku da cakap..aku xnak pakai baju kurung,.nie tyme raye 1st kt kampung..aku rase hensem gak aku kat gambar nie..haha..




nie dulu b4 berubah,, yang nie baru gambar perempuan sejati..





amacam?da reti pakai baju kurung..transformasi hebat en..aku tau post nie agak GIRLY,GELI N GEDIK..xya cakap..aku tau sendiri..hehe..oleh itu,alang2 da gedik en..baik gedik tros..haha..amek gambar nie!

No comments:

Post a Comment