Friday, May 21, 2010

OMG..ada orang datang meminang laa :o

petang tadi tiba2 mak masuk bilik aku cepat2..aku tgh landing atas katil sambil bace novel tym 2..
mak pown ikut landing gak..hee..aku tanye.. "sape datang mak??" sebab mak tibe2 je masuk bilik aku..pelik gak... "tengokla sendiri" mak cakap...

"alaaa....sape???"
"ade orang datang meminang..." tipu!!aku x caye langsong...
"sape makk???" aku tanye lagi sekali lagi utk mendapatkan kepastian...
"tengoklaa...ade orang masuk meminang.."

giler r..aku da stat berdebar2 nie..aku x caye..aku nak jenguk gak sendiri!aku bangun turun dari katil..before keluar bilik sempat gak aku tgk penampilan diri jap..hanya tshirt dgn track..
tiade kain batik seperti ciri gadis melayu y menjadi idaman setiap mak mertua..sorilaa..aku x reti la nk pakai kain batik n xde pown kain batik..hee..dalam hati.. "ala..mesti kene reject nie.."

aku pown menjengah..owh..... alaaaa....poyo laaaa mak...hehe..orang tabligh rupe-rupenye datang..tu y mak terus masuk bilik aku 2..hmmmm...kecewe............... :p
ceh..xde la..poyo je nie..manela aku bersedia lg nk jadi tunang orang..xleh la nak enjoy da en33??baik jgn.. :)

tapi kalau ade anak raja dari negeri inderapura ke nak datang meminang,amatlah dialu-alukan... :)

p/s:actually risau gak klu btol2 ade org masuk meminang coz bukan skali dua mak main2 pasal bnde nie..byk kali gak r,,huu..mane la tau en tibe2 ade kawan mak usha2 ke untuk anak diorang n berkenan..hahaha..perasan sungguhh!






2 comments:

  1. haha..mau tbe2 salji kang irbid yg tgh pns terik nih lau btul de org msuk minang..wawawawa~ =p

    ReplyDelete
  2. qus,xlaa..mak main2 je..hehe..awal lgi pown..ok ape salji turun..sejuk balik..hehehe..

    ReplyDelete