Saturday, May 29, 2010

kontroversi koc wanita



setelah lebey kurang sebulan kot,aku x sure sangat koc wanita diperkenalkan oleh pihak ktmb,baru hari khamis y lalu aku dapat merasai sendiri pengalaman berada dalam koc wanita..aku x tau la nak cakap ape en..sebab aku rase benda nie macam baguz tp x jugak disebabkan oleh perangai sesetengah pihak..


biar aku cerita la macam mane suasana dlm koc wanita nie en..mule2 bile tren belum penuh n tak ramai orang lagi,,boleh la guard2 y ditugaskan utk menjaga koc wanita nie nak memaki hamun lelaki2 y degil nak jugak masuk..ok..aku rase y nie agak x patut..guard2 2 patutnye tegurla elok2..xyala nak maki2 ke and tinggikan suara..kan budi bahasa budaya kita..kesian plak aku tengok dorang kene marah..malu kot..lagi2 depan semua kaum hawa..jatuhla maruah en..lagi2 lelaki y punya ego y sangat tinggi..y lelaki plak jgn r perasan anda 2 wanita..nak jugak masuk..adyeh...en da kene..


lagi 1..aku cukup x paham ngan perangai perempuan y mulut mereka mmg kecoh..sebelum nie,ok je even sesak gler pown tyme xde asing2 nie..bleh plak masing beralah..y nak masuk tggu org dlm tren keluar dulu..tp bile semua perempuan aku rase jd kecoh plak..bising je nak suruh orang keluar r..diam2 da r..biar badan je y bergerak..mulut 2 kunci..huu..aku rase nak tergelak je bile tgk da nak same cam pasar sket2 kecohnye..tp xde la sgt..bile da semua wanita,aku rasa mula la dorang nak tunjuk kuasa veto dorang kot..aku pown x paham..


hm..bagi aku lelaki2 y da terlepas masuk kt dalam koc wanita 2 aku rase mesti de serik giler..mane x nye..tiap kali tren berhenti mesti kene sound dgn guard2 kt luar y perasan dorang 2 tersesat..nak suruh keluar x bleh coz memang da sesak..belum sempat nk keluar pintu da tutup..tambah2 lagi mesti je ade makcik2 y sound dorang nie direct..aku rase x tenang dorang selagi x sampai destinasi..ambil pengajaran ok wahai kaum adam~


huu..kesimpulannye benda nie baguz bg aku kalau masing2 tau ikut arahan n tanggungjawab sendiri..xya nak kene marah and sound baru nak sedar..dan bagi perempuan plak jgn r kecoh sgt..tau r semua perempuan en.aku paham perasaan 2..rase excited..hahaha..merepek je..


2 comments:

  1. hoiii..ak pon br tau..mali gilak slh msk!!huaaa..last2 cover2 msk yg sblh ny..hahaa :)

    ReplyDelete
  2. haaa..ko masuk gak ke...jgn malukan kite nuek..heee..len kali jgn slp ok..malu kot,,haha.

    ReplyDelete