Wednesday, February 9, 2011

combo cuti ^^

hari ini 1 uitm cuti..UITM shah alam je la ek.. x taula kenapa cuti. diorang cakap lecturer ade conference apa tah.. semua wajib hadir. haishhh... x suka betul aku cuti2 nie...buang masa tau x.. sepatutnya kelas full hari nie.. tiba2 kena cancel..
okay... ayat memang poyo habis.. terima kasih kerana percaya yang aku memang x suka cuti.. :)

sepatutnya hari nie kelas aku full dari puku 8.30-6.00 petang.. haa.. tengok tu.. korang x rasa rugi ke.. banyak kot subjek boleh belajar hari nie.. hehe.. poyo lagi..
dan esok memang jadual aku free.. x ada kelas langsung.. so, total up cuti minggu nie 4 hari.. dari khamis sampai ahad.. yayy!!

maka aku pun berfikir.. perlu buat apa cuti lama-lama macam nie ek..
-buang masa?
-tengok movie je depan laptop or pergi wayang?
-ajak member-member lepak?
-tidur sepanjang cuti..?
-hmm.. facebook sepanjang masa kot..huu.

ohh.. banyak betulla pilihan.. nak pilih mana satu nie..
okay.. aku rasa aku nak study.. hoho! isnin test kot! test intermediate electronic weyh... so, doakan aku ea.. :))

No comments:

Post a Comment