Wednesday, February 23, 2011

egg tart itu~~

weeeee~~~~
mood happy hari nie.. sebab baru je betulkan lappy aku yang sebelum nie macam ada masalah pencahayaan sikit kt screen dye... dan sekarang da jadi normal balik! ^^
terima kasih abang kat kedai tu.. memang baik giler r.. panjang ceritanya.. malas nak cerita. nie serius.. muka dia semangat gila time nak betulkan balik laptop nie.. masalah setting je pun.. hee..~

thanx jugak kat tasya sebab bawak aku pergi P.A.S dengan moto dye.. orang x ada transport.. memang macam nie.. huu..

tapi tadi ingat nak beli egg tart kat kfc sebab memang sedap giler... serius.. tapi kat kfc kat P.A.S x ada pulak egg tart tu.. so, aku ngan tasya pergi kat kfc seksyen 7 pulak.. memang nak jugak egg tart kfc time 2.. da sampai kfc seksyen 7, dengan semangat aku order la 1 toasted pocketfull dengan 6 pieces egg tart.. haha.. dasyat.. :p eh.. tapi bukan makan sorang.. dua orang ek..
orang tue siap da kira bill lagi 2, tapi... tiba2, member dia cakap..
"dik, kalau nak egg tart kene tunggu 25 minit lagi.."

bapak lama laa.... esok ada pre test pulak 2... aku malas nak tunggu.. nak balik rumah awal.. huu.. kecewaa..~ x dapat egg tart :(




EGG TART :(



toasted pocketfull.. gemuk la malam nie.. hee..

No comments:

Post a Comment