Saturday, February 26, 2011

finally~ ^^ hoyeah!hoyeah!

tadaaa!~~~~







tengok muka pun da tau en betapa excitednya aku dapat makan egg tart dengan krusher yogurt strawberry banana.. haha.. finally.. semalam time otw balik rumah, kat kl sentral dengan teha, pergi makan kfc :)




okay.. agak x senonoh di sini.. after 2 bites kot.. hee...



nie teha, classmate aku yang paling rapat.. budak2 lain selalu cakap muka kitorang nie sama.. ade yang cakap kitorang nie kembar jugak.. sama ke.. mungkin sebab tinggi kitorang hampir sama, warna kulit pun bolehla lebih kurang sama, and yang paling penting, speck kitorang kaler sama.. tu yang membuatkan kitorang nampak macam sama.. he..

lepas makan kfc, teha mengahala ke seremban, aku naik tren menghala ke rawang.. jadi terpaksa la berpisah.. teha pergi seberang sana, aku pergi seberang sini.. x lama lepas kitorang berpisah, tiba2 henset aku nyanyi2 lagu..message masuk..

sender-teha
"mira, anda sgt nampak seperti budak skola baru balik camping.. hee.. "


okay.. fine teha... perghh.. dye usha aku dari seberang sana and cakap aku mcm budak sekolah baru bilik camping kot.. wu.. aku rasa dress up aku da macam budak universiti kot.. haih..

aku rasa beg sandang laptop aku nie punca r.. da r kaler pink.. macam bawak beg sekolah kot.. huu.

No comments:

Post a Comment