Friday, February 18, 2011

the only one!

cuba korang tengok gambar nie... bagi aku, dia la artis lelaki korea yang satu-satunya memang macho dan x jambu langsung macam yang lain... xde nak buat gaya-gaya comel macam artis lelaki korea yang lain yang selalu buat gadis-gadis kat malaysia nie tergila-gilakan mereka.. termasuk aku kah?? tak. tak.. :p ye.ye je.. haha. tak termasuk mereka yang dah berusia la.. yang tu memang dah x boleh nampak la muka jambu diorang.. :p

tadaaa! nie gambar dia..











jung woo sung.. betul tak aku cakap..? macho kan dia.. x jambu langsung.. hee.. kalau korang da tengok cerita a moment to remember, dia la yang jadi hero dalam cerita tu.. paling latest aku tengok cerita daisy.. best.. cerita da lama, tapi baru tengok.. sebenarnya bukan semua perempuan suka lelaki yang comel + jambu + putih je.. aku suka yang tak bape nak putih.. gelap pun okei.. xde hal la.. haha.. bahagia je.. :)

err.. post aku kali nie macam entry tipikal gadis-gadis yang selalu cerita pasal artis korea favourite dorang ke haa... aiyaakkk.. huu..

No comments:

Post a Comment