Monday, February 14, 2011

test pertama~

okay kawan-kawan.. dengan sangat 'jaya'nya aku berjaya menjawab test pertama dalam sem nie.. test tadi subjek intermediate electronic.. ohh.. serius gila.. time jawab tadi, walaupun masa yang diberi 1 jam setengah je, tapi 30 min lepas start memang aku rasa nak keluar je dari lect hall tu.. buat apa nak buang masa en.. kalau 30 min je da boleh siap.. baik keluar balik rumah, tido.. soalan kacang gila.. macam upsr je... pejam mata boleh jawab...

okay.. serius aku tipu... maafla... bukan apa.. 30 min stat, aku memang rasa nak keluar cepat je.. padahal soalan x habis jawab pun.. serius sakit leher giler.. aku rasa x sesuai la jawab test dlm lecture hall macam tu.. aku yang leher x berape nk panjang nie pun da rasa sengal giler.. apatah lagi mereka yang tinggi2 tu..huu.. 1 jam 30 min korang kene tundukk. kalau ada meja xpe.. heh... korang x paham? xpe la... xperlu faham..





tertido dengan nota-nota di atas... bapak poyo en... hee.. tapi jawab cam hampeh gakk.. susah kot.. hu... hope next test i can do better.. :)

No comments:

Post a Comment